FAQ

Najczęściej zadawane pytania


W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Nowe oferty ukazują się na bieżąco od poniedziałku do piątku.

Kiedy wysyłane są powiadomienia?

Powiadomienia wysyłamy na bieżąco, kiedy tylko znajdziemy ciekawą ofertę w Twoich preferencjach. Powiadomienie zbiorcze podsumowujące wszystkie nowe oferty z bieżącego dnia jest wysyłane w okolicach godziny 20.

Czy wasz serwis jest bezpieczny?

Tak. W trosce o bezpieczeństwo i prywatność naszych Klientów korzystamy m.in. z szyfrowania danych SSL podczas połączenia z naszą stroną oraz innych zabezpieczeń.

Czy moje dane będą przekazywane gdzieś dalej?

Nie. Służą one jedynie do możliwości korzystania z serwisu i są całkowicie bezpieczne.

Czy oferty są aktualne?

Tak. Każda oferta przed umieszczeniem na serwisie jest sprawdzana i potwierdzana. Jeżeli staje się nieaktualna, jest usuwana.

Czy zamieszczenie oferty w OfertyProfit.pl coś kosztuje? Jakie są korzyści?

Zamieszczenie ofert w serwisie OfertyProfit.pl jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi opłatami. Korzyścią dla Państwa jest szybkie znalezienie najemcy.

Gdzie mogę określić moje preferencje co do mieszkania i wybrać sposób powiadamiania?

Są one ustalane po rejestracji z każdym Klientem. W celu zmiany lub aktualizacji preferencji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 603 364 326

Czy mogę zmienić swoje preferencje, jeżeli moje plany uległy zmianie?

Tak. Można tego dokonać telefonicznie.

Wynająłem już mieszkanie, co mam zrobić?

Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, abyśmy mogli usunąć ofertę wynajętego już mieszkania z naszego serwisu.